Известие

Collapse
No announcement yet.

Шум откъм пистовия ремък - 146ЖТД

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Шум откъм пистовия ремък - 146ЖТД

    Здравейте колеги, преди малко се получи следния проблем колата беше на климатик и трака доста злокобно, когато обаче изключих климатика тракането спря. помислих си че имам някакъв проблем с климатика но като влезнах в града и започнах да карам леко се оказа че тракането си го има, но трака при потегляне или при ускорение в ниските обороти(звучи все едно нещо е разхлабено или разкачено)на високи обороти изобщо го няма. Отидох при момчето което ми гледа колиците и той свали пистовия ремък и като запалих шума вече го нямаше на ръка той завъртя ролките на климатика, генератора...и само в тази на климатика има много лек шум, но според него незначителен, моля дайте някакви идеи и съвети, ако може и цени мерси
    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

  • #2
    Я огледайте демпферната шайба на коляновия вал.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Я огледайте демпферната шайба на коляновия вал.
      Като се откачи пистовия ремък и шума изчезва, дали има шанс да е от тази шайба, която е на кляновия вал
      92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
      95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
      90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
      00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
        Като се откачи пистовия ремък и шума изчезва, дали има шанс да е от тази шайба, която е на кляновия вал
        Именно де, нали затова ти казвам да я погледнете. Като е свален ремъка, няма да трака Ако се е скъсала гумата, когато е под натоварване ще почне да чука на метал.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Именно де, нали затова ти казвам да я погледнете. Като е свален ремъка, няма да трака Ако се е скъсала гумата, когато е под натоварване ще почне да чука на метал.
          Паля и заминавам да я погледнем че много съм се шашнал....

          има ли шанс да счупя нещо ако я карам?

          Благодаря много на Тонов, както винаги отзивчив
          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

          Comment


          • #6
            За няколко км нищо няма да и стане
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Така, оказа се точно тази шайба (евала Тонов) в момента закърпихме положението(временно) до закупуване на друга някой може ли да ми помогне с цена?
              номер:
              EPH C458 053/00 BF4
              EPH 0004 101
              46742883

              от другата страна:
              EPH 0004-0005
              5/0398 6

              някакви идеи за цена? ако трябва направих снимка с телефона ще я кача
              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

              Comment


              • #8
                Има някакви ефтини към 130-140лв,хубавите са към 220лв,аз мисля че имам една останала втора употреба
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                  в момента закърпихме положението(временно)
                  Как точно го закърпихте 'временно'?

                  Аз на моята бях сложил шайба от 'евтините', дето спомена Ацко (100 лв някъде), и не съм имал ядове.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                    Има някакви ефтини към 130-140лв,хубавите са към 220лв,аз мисля че имам една останала втора употреба
                    Пусни една цена на ЛС, като разчитам че като е 2-ра ръка всичко е ОК с нея

                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Как точно го закърпихте 'временно'?
                    уф не питай направо ме е срам, от задната страна от към вала го заварихме на 2-3 места след това с ъглошлайфа оформихме заварките и го върнахме отбарно само и само да не трака и тресе. Колата няма да се кара така просто да се прибера от 1км

                    ПП: благодаря за смяната на заглавието на темата

                    ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:31 ----------

                    Още е един въпрос, какви са последствията ако махна катализатора? и трябва ли да се прави резонаторно гърне като при бензиновите? какво ще загубя и какво ще спечеля
                    Last edited by DJ; d.m.y г., 19:34.
                    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                      Пусни една цена на ЛС, като разчитам че като е 2-ра ръка всичко е ОК с нея


                      уф не питай направо ме е срам, от задната страна от към вала го заварихме на 2-3 места след това с ъглошлайфа оформихме заварките и го върнахме отбарно само и само да не трака и тресе. Колата няма да се кара така просто да се прибера от 1км

                      ПП: благодаря за смяната на заглавието на темата

                      ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:31 ----------

                      Още е един въпрос, какви са последствията ако махна катализатора? и трябва ли да се прави резонаторно гърне като при бензиновите? какво ще загубя и какво ще спечеля
                      Взимай една от евтините върши същата работа!
                      А за катализатора го махай, вече дали резонатор или права тръба няма значение! Печелиш да върви по добре най-вече в ниските.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Взимай една от евтините върши същата работа!
                        А за катализатора го махай, вече дали резонатор или права тръба няма значение! Печелиш да върви по добре най-вече в ниските.
                        ще пуши ли колата след премахването на катализатора ?
                        92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                        95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                        90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                        00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                          Пусни една цена на ЛС, като разчитам че като е 2-ра ръка всичко е ОК с нея


                          уф не питай ...
                          Аз точно защото се досещах какво сте направили попитах
                          Явно знаеш, че не бива да се кара така. За няколко км - как да е.
                          Иначе слагай смело от евтините и да не ти пука.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                            Аз точно защото се досещах какво сте направили попитах
                            Явно знаеш, че не бива да се кара така. За няколко км - как да е.
                            Иначе слагай смело от евтините и да не ти пука.
                            мерси за информацията кажи си мнението за катализатора
                            92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                            95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                            90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                            00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                              мерси за информацията кажи си мнението за катализатора
                              аз на моята така и не го махнах. Бях отишъл в сервиз и казах,ч е искам да го махам, обаче момчето ме разубеди и ме върна, без да го махне Каза, че, ако няма реално оплакване от него, няма смисъл да се маха. Слага си ръката на дулката на ауспуха, каза, че духало ормално и просто няма смисъл да се маха.
                              Общорпието мнение във форума е, че трябва да се махне, защото може да окоти мотора, ако е запушен и други доводи...ти си решаваш в крайна сметка
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X